- لازم نیست نفرِ اولِ کشور باشی. یه جوری مدرسه رو بگذرون بره. هدفت باید همین باشه
+ من هم دارم همین کارو میکنم. میگذرونم.
- عالیه. فقط حواست باشه اینقدر بری مدرسه که بتونی یه مدرک بگیری. یه کاغذی که اسمت روش باشه.
+ واسه چی؟
- هزار دفعه بهت گفتم. باید یه کاری کنی جامعه فکر نکنه تویِ بازیش نیستی. بعداً هرکاری دلت خواست بکن. ولی فعلاً باید یه کاری بکنی که فکر کنن از خودشونی ...
تولتز / جزء از کل
ما را در سایت ستاره سیاه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 187