نام تو

خرید بک لینک

تقدیم به مخاطب خاص د_ الف تولدت مبارک

نامت را در شبی تار بر زبان میآورم

ستارگان برای سرکشیدن ماه طلوع می کنند

و سایه های مبهم می خسبند

خود را تهی از ساز و شعف می بینم

ساعتی مجنون که لحظههای مرده را زنگ می زند

نامت را در این شب تار بر زبان میآورم

نامی که طنینی همیشگی دارد

فراتر از تمام ستارگان

و پُرشکوه تر از نم نم باران .

آیا تو را چون آن روزهای ناب

دوست خواهم داشت؟

وقتی که مه فرونشیند

کدام کشف تازه انتظار مرا میکشَد؟

آیا بی دغدغه تر از این خواهم بود؟

دستهایم بَرگچههای ماه را فرو میریزند .

لورکا

” برگردان : یغما گلرویی “

ستاره سیاه...

ما را در سایت ستاره سیاه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 187 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 4:32

صفحه بندی