
همه خوبی ها در دست تو دستت را سوی من دراز کردی همهء خوبی ها در دستت نهفته بود لبخند زدی همهء گل ها شگفتند سوی من دیدی همهء جهان درخشیدن گرفت اوه ای سخاوت فصل های درو از پیش من مرو. "پروین پژواک"...
ادامه مطلب
اینکه شمعدانی را "جانم" صدا میزنمدست خودمم نیستهمیشه فکر می کنم که گلها راتو بدنیا آوردیبه گلدان مریم و نرگس و یاسیا همین بنفشه و شب بونگاه کنزیبایی شان به تو رفتهتنهایی شان به من ..xa0حمیدجدیدیxa0...
ادامه مطلب