اینکه شمعدانی را "جانم" صدا میزنمدست خودمم نیستهمیشه فکر می کنم که گلها راتو بدنیا آوردیبه گلدان مریم و نرگس و یاسیا همین بنفشه و شب بونگاه کنزیبایی شان به تو رفتهتنهایی شان به من ..xa0حمیدجدیدیxa0...